pátek 22. února 2013

Kouzelná šála (picture heavy)

Ahoj ahoj, už jsem tady zase dlouho nebyla, asi je to tím počasím, že nějak nemám chuť psát. Nemám chuť se pohybovat. (jen práce, tedy líčení a Just Jhoom mi dodává energii, bohužel, obého není moc.) Možná je to i tím, že během psaní mi sem často skočí mladší kocour, loví mi prsty, vytahuje čudlíky z klávesnice (ano, některá písmena už moc nefungují) a vytahuje mi kabel z obrazovky. Je to divoký orientál v pubertě a podle toho to prostě vypadá. :D

Dnes tady mám jednu módní vychytávku. Jmenuje se kouzelná šála. Já jí říkám multišála. :)
Je taková huňatá, chlupatá, měkká a krásně hřeje. Nosím ji už týden, před pár dny ji začala nosit i mamka, je prostě hrozně příjemná. :)

A jak to vlastně funguje?
Šála se dá uvázat mnoha způsoby, až šestnácti - a můžete si vymyslet i svoje, jak uvidíte na konci příspěvku. Zatím jsem to všechno fotograficky zdokumentovala, brzy bude následovat i video! :)
Tak jdeme na to!

1. ŠÁLA

2. ŠÁLA (přehozená)

3: ŠÁLA (protáhnutá) - typický způsob zamotání šály, přehneme napůl a volné konce protáhneme okem. (šály, ne vlastním :))


Vezmeme šálu, otvorem prostrčíme ruce a vznikne nám základ na vestičky a tak dále.


4. SVETŘÍK S VOLNÝMI ZÁDY, možno přetransformovat na 5. SVETŘÍK SE ZAKRYTÝMI ZÁDY, kdy zadní vrchní část přetáhneme přes spodní a sepnutím šály vepředu vznikne 6. BOLERKO


7. PŘEHOZ PŘES RAMENA, ze kterého uděláme 8. PELERÍNU tím, že ve vrchní části uvážeme uzlík a šálu necháme přepadat přes ramena.



9. ZATOČENÁ ŠÁLA - rozvážeme uzlík a šálu zatočíme, pokud bude větší, stačí ji dát do původní podoby, tedy na délku, chytit za oba konce a protřepat. :)


10. DVOJITĚ ZATOČENÁ ŠÁLA - vezmeme dva cípy, spojíme je uzlem, chytneme za volné cípy, přetočíme a přehodíme přes hlavu.


11. VESTIČKA - šálu přehodíme kolem krku, chytneme jeden přední a jeden zadní cíp a za zády zavážeme. Takhle jsem si nedávno zpříjemnila práci v zmrzlém paláci, kde jsem byla líčit, teplo mi ve vestičce bylo i bez kabátu. :)



12. TEPLÁ ŠÁLA KOLEM KRKU


13. ŠÁLA PŘES HLAVU (KAPUCKA) - šálu přehodíme přes hlavu, nahoře uděáme uzel a spustíme přes ramena.


14. SUKNĚ - dá se nosit jako krátká nebo dlouhá, stačí udělat uzel nebo stáhnout páskem. :)


15. ŠATY (bez ramen, 16. na jedno rameno a za krk)  uzlíky, uzlíky! :)


KDE MŮŽETE TUHLE SKVĚLOU ŠÁLU SEHNAT?
Na stránkách kosmetiky Health & Beauty! Tady najdete video s ukázkami, co se dá se šálou dělat http://kosmetikahb.cz/skvely-darek-k-valentynu-kouzelna-sala/ a tady ji můžete objednat http://kosmetikahb.cz/katalog/product-category/kouzelna-sala/ - vybrat si můžete  několika slušivých barev! :)

A teď pár bonusovek aneb co mne ještě napadlo. :D





Pěkný víkend a jestli jsem vás trošku navnadila ke koupi šály, dejte vědět, jak vám to s ní jde a jestli jste vymysleli nové varianty! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat