pondělí 7. ledna 2013

Extreme make-up kurz

Ahoj, tak jsem po dlouhé době zase tady, máme nový rok, nový začátek, můžeme začít znovu a lépe...a tak vůbec. Mám jednu novinku, byla jsem na Extreme make-up kurzu v Make-up Institute Prague! Jaké to bylo? :) Čtěte dál...

Začala bych nejdříve tím, kde se kurz konal. Make-up Institute Prague je mejkapová škola, kterou vede krásná Markétka Davidovich, které jsem vděčná za to, že už skoro před dvěma lety věřila, že ve mně něco je. :) Institut je místo, kde panuje příjemná a přátelská atmosféra, která přesně vystihuje moje motto, že všechno se dá dělat s úsměvem. A to je hrozně důležité. Protože jsou bohužel i místa, kde tomu tak není, přitom pro všechny je přece příjemnější pracovat, spolupracovat a učit se v pohodě a bez zbytečných stresů... Je to místo, kde se naučíte novým věcem, rádi vám poradí a nikdo se na vás nekouká jako na blba, právě naopak, ještě vás podpoří. :)

A teď ke kurzu - extrémní make-up, pokročilé techniky. Kurz vedl úžasný Filip Novák, jehož práci obdivuje nejedna/nejeden z nás. :) Jsem ráda, že jsem se od něj mohla něco přiučit a doufám, že to nebylo naposledy. Fotil Lukáš Dvořák, na fotky se hrozně těším a nemůžu se dočkat, patří totiž k nejlepším a spolupráce s ním byla moc fajn. :)

Prozatím aspoň pár fotek mobilem, pracovní backstage dokumentace hotového líčení.

Jako první jsme se učili prolínat barvy, stínovat do ztracena a potom také airbrush bez airbrushe (málem jsem si vychrchlala plíce :D - díky za trpělivost) a tekutý makeup. :) Tady je má polo-mořská víla.


Jako druhý makeup prvního dne byly geometrické tvary a šablony. Kráska vesmírná. :)


Druhý den jsme se učili lepit aplikace  dostala jsem téma "dolce vita".



A jako poslední byla kombinace toho, co jsme se za ty dva dny naučili. Elegantní amazonka a zčásti ručně dokreslovaná krajka. :) (a rozinky a sušené brusinky)


Tak a to by prozatím bylo, jak jsem už psala, nemůžu se dočkat fotek! Do Institutu se chystám i příští měsíc, tentokrát na kurz speciálních efektů. Jsem zvědavá, jaké to bude. :)

Pokud by vás zajímalo, co Institut je a co nabízí, podívejte se sem www.makeupinstitute.cz nebo na fb https://www.facebook.com/pages/Make-Up-Institute-Prague/120328318125120?fref=ts

Pěkný den všem! :)

PS: a abych nezapomněla, dostala jsem certifikát :)

Žádné komentáře:

Okomentovat