úterý 20. listopadu 2012

Ladybox listopad 2012

Krásný dobrý den všem!

Sice už o tom bylo hodně napsáno, ale rozhodla jsem se přispět svou troškou do mlýna - listopadový Ladybox! Zajímají vás mé postřehy? Čtěte dále! :) (a na konci článku malý kočičí bonus! :))

Bohužel, ač to vypadá, že si někdo mé příspěvky čte, zatím stále nemám žádné pravidelné čtenáře a moc komentů také ne, takže nejsem z těch šťastných bloggerů, kteří dostávají věci na vyzkoušení zadarmo. Tak jsem se rozhodla Ladybox koupit. A musím říct - rozhodně nelituji! :)

Velmi mne potěšila a překvapila rychlost dodání - ve čtvrtek jsem objednala a v pondělí ráno už byl box doma. Skvělé, taková radost hned po ránu a na začátku týdne! Nedočkavě jsem tedy otevřela balíček, kocouři mi u toho samozřejmě asistovali. :)

A tady je - v celé své kráse! Černá krabice je dobrý nápad, vypadá to opravdu dobře.





A teď... Co můj balíček obsahoval? Vezmeme to popořádku.

1. Fleur de Santé Radiant Blush v odstínu Soft Rose - plné balení
Fajn tvářenka! Soft Rose je skvělá barva, přesně jedna z těch, co používám, je jemná a zároveň nenápadná. Super!



2. Fleur de Santé saténová toaletní taštička
Pěkné barvy, příjemný materiál, vejdou se tam všechny výrobky z boxu a ještě něco navíc.



3. Yves Rocher řasenka pro krásné řasy - odstín Brun - plné balení
Už nějakou dobu jsem si chtěla koupit hnědou řasenku, pro zajímavost a pro použití v práci, ať už na slečnách nebo pánech. Řasy krásně oddělí, je lehká, sice trvá delší dobu, než zaschne, takže pozor, velmi lehce se obtiskne.


4. Yves Rocher tělové mléko - vůně Fleur Féerique - plné balení
Příjemná květinově-ovocně-kořeněná vůně, něco mi to připomíná, ale nevím, co. Cítím tam vanilku a zároveň nějaké exotické ovoce a květiny... Zajímavé. :) Konzistence je více tekutá, vonět vydrží tak půl hodiny.


5. NIP + FAB tělové máslo - vůně Coconut Latte - cestovní balení
Ach. Skvělé! Vůní mi připomíná čokoládové sójové mléko, což je pro mne plus, protože když ono mléko kvůli alergii už nemůžu pít, můžu aspoň očichávat NIP+FAB. :) Po prohlédnutí katalogu mám chuť pořídit si ještě pistáciové...


6. Pure Fiji hydratační tělové mléko - vůně mango
Ó bože! Ta vůůůně! Ta hebká pleť, kterou mi způsobilo toto mléko! Vůně je opravdu úžasná, připomíná mi něco z dětství, bonbony či co. Ach. Voní a voní...


7. Reniu obličejové a tělové máslo - varianta tiaré
Ano, nejprve jsem se trochu zarazila nad tím, jak to, že je to coconut, ale vůbec tak nevoní. Ano, nepřečetla jsem si na obalu všechno. Takže - je kokosové, ale voní jako jasmín. Krásně a velmi intenzivně. A ta konzistence je super, jako kokosové máslo/olej v tuhém stavu, mám chuť do krabičky pořád sahat, jen kvůli tomu, jak je obsah příjemný na dotek. Vůně vydrží velmi dlouho, v porovnání s mangovým mlékem skoro stejně.

8. Iswari Macaccino Bio, kakaový energetický nápoj
Chystám se vyzkoušet během dneška, takže do večera tady čekejte update. :)


No a Ladybox také obsahoval katalogy a slevové kupony. :)


Slevu na Lussil nevyužiji, neb mám své řasy dlouhé dost a také jsem někde četla, že se takovéto přípravky nesmí používat s čočkami.

Jak je vidět, obsah se mi líbí, nebudu si stěžovat, že se mi něco nehodí, protože i kdyby se mi něco nehodilo, můžu to využít při práci - například kdyby mi nesedla barva tvářenky, použiju ji při líčení někoho jiného. Tak. S tím jsem si box ostatně kupovala. :)

A slíbený kočičí bonus nakonec! :)

Cheetah (Micák) pomáhal fotit...

Ale ani (Mini) Morris nezůstal pozadu!



Takže tak. Příště asi článek o SenzaBoxu a potom zase o Ladyboxu... :)



Žádné komentáře:

Okomentovat