pondělí 25. června 2012

První paleta Inglot

Krásný dobrý den! Zase jsem slibovala, že budu psát pravidelně, no zrovna jsem měla dost práce (naštěstí!), takže se omlouvám a tady je nový post!

Konečně jsem si pořídila paletku stínů od Inglotu. Výprava do obchodu byla dlouho plánovaná a mezi všemi těmi barvami jsem se mohla zbláznit radostí. :) Díky milým prodávajícím slečnám za rady!


S Inglotem jsem pracovala už v kurzu, a už tehdy jsem byla nadšená. Inu, zpátky k paletce. Vybrala jsem si zatím několik základních barev (a modrou ze zvědavosti), protože mne několik dnů po nákupu čekalo líčení (a česání) nevěsty. Jak to dopadlo? Takto! :)

Má krásná pinup nevěsta Dita

Ach, jak bylo těžké vybrat si těch pár barev... Ale to je asi každému jasné. Kdo to jednou vidí, chtěl by si koupit úplně všechno. :)

Freedom system je velmi šikovná věc. Namíchejte si, co chcete a obměňujte. Paletka zde:


A stíny - náplně... Rozbalování krabiček a vkládání stínů do palety je velmi exciting. :)

A tady už v plné kráse...


s podkladovou bází

Udělala jsem jedno zkušební líčení béžovým-podkladovým, modrým a černým stínem. (čísla si nepamatuji, ale posléze dodám.)


A je vymalováno. :) Závěrem? Stíny jsou skvělé, dobře se s nimi pracuje a ty barvy...ach!

...no a příště zase třeba o pigmentech a linkách. :)

2 komentáře:

  1. looking sooooooooo much nice the blue eye liner i love this

    OdpovědětVymazat
  2. Moje řeč a ty barvy, ach. :)
    Ta modrá a korálová, krásný.
    http://mybeautypineapple.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat