středa 7. března 2012

moje purimová maska

Krásný večer! Dnes se s vámi podělím o svůj purimový look pro tento den. V sobotu, vzhledem k tomu, že akci budu fotit, budu volit něco, co se neobtiskne na foťák. :)





 Ano, byla jsem za upíra. Nejen, že to nikdo nepoznal, hlavně skoro nikdo nepoznal, že to jsem já. :D Tipy, které nejčastěji padaly, co že to jsem (jak od dětí, tak od dospělých), byla smrt a - pozor - mrtvá nevěsta. Ale to zní dobře! Myslím, že Mrtvá nevěsta z filmu od Burtona bude v některém z dalších tutoriálů. :)
Bohužel jsem byla bezzubá upírka - už kvůli halloweenu jsem vyhodila peníze za snad troje upíří zuby, takové ty dva špičáky, do kterých se nacpe hmota, nasadí se na vlastní chrup a pak by to mělo držet. Prý. Výsledek je takový, že nejen, že s těmi zuby nejde zavřít pusa, ale hlavně vůbec nedrží, hmota tam jednou zaschne, zatvrdne a je vymalováno. Trošku zklamání, musím říct.

Mimochodem, ráda si zamaskovávám obočí, asi jsem divná, ale je to legrace. Jen škoda, že se mi zatím nepodařilo najít žádný pořádný korektor, který by to obočo opravdu zakryl...zatím, i když se to podařilo jako dnes, po nějaké době začalo koukat...pff, musím to nějak vymyslet - asi nezbude, než hledat a zkoušet dál.

Nicméně když slečny a dámy, které líčím, spatří v mém kufru lepidlo na papír, myslí si bůhvíco. :D Ne, opravdu s tím nelepím řasy, ale zamazávám obočí. :)


Neměla jsem možnost udělat dobrou fotku celého oblečku, tak tady je jen taková...prozatímní, pro představu. Korzet je poněkud hrbolatý, už jsem v něm nemohla dýchat, tak jsem si ho po cestě domů musela povolit. :D




Tak tady jsou dvě fotky, jak to tedy vypadalo:




A pro porovnání, stejně jsem byla nalíčená i na halloween, dnes tedy s malými obměnami:




 A halloweenský obleček:



A pozor - jedna bonusová fotka na závěr, díky Alence za zapůjčení Avrahamka :) Vždycky, když vidím takového pupíčka, hned si ho musím pochovat. :D Avrahamek je úžasný, ani se mne nebál!


1 komentář:

  1. Teda, kam na ty nápady chodíš, to je naprosto dokonalé!
    (Ale asi bych se Tě bála! :D)
    Táňa

    OdpovědětVymazat